A tájképet is megváltoztatta számos óriásberuházás. Ezek közül legnevezetesebb a Petronas kettős tornya, Kuala Lumpur nemzetközi repülőtere, az észak-déli autópálya, Sepang Formula–1 pályája, az új szövetségi főváros, Putrajaya.
A DXN a világ Direkt marketing cégei között jelen pillanatban a 25. helyen áll. Ázsiában, Malajzia térségében piacvezető.
Európában 6 éve van jelen a cég. Ez alatt már számos országban központi képviselettel rendelkezik.
Magyarországon keresztül eljutott Ausztriába, Csehországba, Szlovákiába, Romániába, Görögországba, Bulgáriába, Olaszországba, Spanyolországba, Németországba.
Ezen kívül már természetesen több helyen is vannak fogyasztói csoportok. Így Anglia, Lengyelország, Hollandia, Bellgium, Franciország.
A cég erőteljes és hosszú távú törekvését bizonyítja, hogy Bulgáriában és Olaszországban készül gyárat építeni.
A következő megnyitásra váró piac Törökország:
Tarts velem, velünk ebben és vedd ki belőle te is a részed!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése