"A vevőben az embert lásd, ne az üzletfelet. A hívóra
figyelj, ne a hívásra. A problémáját akard megoldani, ne csak eladni."
Jeffrey Gitomer
Ha csak eladni akarsz, akkor csak magadat nézed. Ez a másikat taszítani fogja!
Arra figyelj akivel beszélgetsz, az Ő szavait értelmezd, ne azon gondolkodj ár közben, hogy erre neked mi a válaszod, mert akkor nem hallod meg a sorok között rejlő, legfontosabb gondlatokat és jelzéseket.
Nem mindig a szavak konkrét jelentésében rejlik a megoldáshoz vezető információ. Lehet, hogy ezt a testbeszéd, a hanglejtés vagy éppen az az információ adja, ami a konkrét kimondott szavak mögött sejlik.
Igazold vissza neki amit mondott, mond vissza, hogy biztosan jól értetted e, és után reagálj. Csináld meg ezt párszor és meg fogsz döbbenni, hogy nem is ugyan az lesz a válaszod, mint ami elsőre eszedbe jutna....
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése